środa, 29 czerwca 2011

002.

/////Oczami JB ///

Zszedłem na dół,cały czas myśląc o Patrici. Na  myśl o niej miałem dziwne ciarki na plecach.
Ciekawe czemu ? Ugh... Bieber trza było słuchać na lekcji biologi cz chuj wie..twoja nauczycielka,
która swoją drogą była niezłą dupą,marnowała struny głosowe na nic. Ahh zaraz zaraz ja też
marnuje moje cenne struny głosowe wydzierając się na tych koncertach. Ooooo ! Mam albo jak muszę
bardziej zachęcić dziewczyny do zabawy.! Wtedy też je nadwyrężam. Dobra dość tego mojego mądrego
myślenia. UWAGA UWAGA ! Właśnie teraz postanowiłem,że jutro idę co centrum handlowego. Musze kupić
jakieś nowe ciuchy,a przy okazji może poznam jakieś śliczne dupencje. Taaaaaaaaaaaaakkkkkkkkk Bieber ogier z ciebie !
Gdy zszedłem  na dół usłyszałem trzaśnięcie drzwiami.Podążyłem do salonu,gdzie siedział Ryan z dziwnie
znajomą mi dziewczyną,która odwróciwszy się spojrzała na mnie i zalotni zatrzepotała rzęsami. Nosz
w Zeskórwiałego Wszystkowiedzącego Chuja ! ja ją skądś znam... tylko sad !? a cipula wie ! zapytam się
jej, ale najpierw dowiem się czemu Chaz ta się wkurzył.

-Ey czemu Chat się tak wkurwił ?

-Bo jego nowa zdobycz woli ciebie od niego.

"No i nic dziwnego, w końcu jestem JUSTIN BIEBER" - pomyślałem,ale nie wypowiedziałem tego jakże
oczywistego stwierdzenia. Zamiast tego odpowiedziałem.

-Naprawdę !? Ochh przykro mi... jeśli mi się nie będzie narzucać nie bzyknę jej.-upsss czyżbym za dużo powiedział ? EEE nie !. Zobaczyłem karcące spojrzenie dziewczyny i mojego kumpla

-No ok,o postaram się jej nie bzyknąć.-odpowiedziałem po raz drugi. Juz miałem wychodzić,gdy
przypomniałem sobie o dziewczynie.

-EJ !Jak masz na imię shawty ? Wiesz kojarzę cię skądś,ale nie mogę sobie przypomnieć.

-Mam na imię Jessica.

-Jessica ? Hmmmmmm. -myślałem drapiąc się po głowie. -Czekaj wiem ! Znam dwie Jessic'e. Jedna cały czas
do mnie dzwoni i proponuje dupy za to,że zrobię z niej sławną, a druga kiedyś ze mną koncertowała i
nagraliśmy wspólnie piosenkę. Sądząc po tym,że nie wpychasz mi sutów do ust musisz być tą drugą.-
na twarzy dziewczyny zobaczyłem widoczną ulgę. Ale czemu? A Święty Wibrator by nie wiedział. Kobiet
nie da się zrozumieć. Chociaż w sumie Święty Wibrator mógłby wiedzieć. Nie wiem,ale kiedyś się dowiem.
Pożegnałem się i poszedłem do siebie.

W domku my jakże wspaniałym wziąłem jeszcze wspanialszą kąpiel ubrałem moje zajeniaszcze boserki z
napisem 'YEA MEN' i poszedłem spać.


-WSTAWAJJJJJJ...! JUŻ RANOOOOOOO!. -usłyszałem mój jakże zajebisty budzik którego przez przydek zwaliłem z
półki i rozpadł się na kilka części. A dawali na niego gwarancję 2 lat ! Oszukali mnie ! Mnie JUSTINA BIEBERA
Bożyszcza nastolatek i największe ciacho na całej ziemi i w całym przechświecie. Eh później załatwię z tym
budzikiem. Poszedłem do łazienki zrobiłem co miałem zrobić. Zjadłem śniadanie i wyszedłem do centrum handlowego.


______________


Chodzę już 2 godziny i mam tak mało rzeczy. Ale trudno. Idąc nagle zauważyłem Patricie. Całowała się z
jakimś gościem. Nie powiem był wyższy ode mnie i muskularniejszy, ale do kurwy nydzy nie ma tak zajebistych
włosów jak ja ! NO co ona w nim widzi !? Mnie to się wczoraj nie dała. Gdy tylko ją zobaczyłem dostałem gęsiej sórki
na całym ciele, a mój bieberowski zaczął wariować. I znowu czuję że wysyła mi sygnały. Ahhhh ta więź,która mnie z nim łączy.
Tak więź ! Co w tym dziwnego,że mam więź z własnym fiutem? Mój bieberowski jest naprawdę wyjątkowy... jak.... jak taki radar.
Dobra ja muszę iść do domu bo jak nie to się na nią rzucę i zgwałcę ją tu na miejscu przy wszystkich. EJ apropo sexu ! No niech
to Diabelski Kutafon strzeli ! Nie zaspokoiłem bieberowskiego od sześciu dni. Tak nie może być ! Szybk ruszyłem do domu.
Dzisiaj w końcu muszę się zabawić !!!
















                                                                                                                              




           
              
         
      

 


_________________________



Cześć ! Tu @zozolekxD
mam nadzieję,że się podoba :D Wiecie co ? kocham Patricie w tym opowiadaniu bo to moja bohatera i moja imiennicza <3


ZAPRASZAM DO CZYTANIA ! Teraz jest nudno,ale uwierzcie ,że się rozkręci ! :)

6 komentarzy:

  1. Zapomniałam dopisać ! rozdział z dedykacją dla @Angelika_SWAG <3333333 :**

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, nie, nie! wcale nie jest nudno. a jak się rozkręci to o boże.. ja tu biebergasmu dostane! XD dobra, przepraszam, ale me dzisiejsze komentarze nie brzmią normalnie gdyż mam całodzienną głupawkę. to nie na temat, sory. rozdział bardzo wspaniały, czekam na następny :D
    @tacokochaJB

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na nn i wcale nie jest nudno. nazwa mówi sama za siebie xD pozdro :****
    @gloskaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. hahhaahhahahahahaahaa xd rozwalasz mnie xd ;d Czekam oczywiscie na nastepny rozdzial ;p ;D
    Tu z Justina jest kurwa lowelas xd ;D Dobra ogarniam sie juz sory ale jeszcze nie spalam xd @This_Creazy ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, Jezu. Zajebiste. Kocham to. Czekam na NN. : ) @polly325

    OdpowiedzUsuń
  6. haha zajebiste jest to opo. ! <3 dodaję do obserwatorów xD szybko dodawajcie kolejny rozdział! :D + jutro dodam 7 rozdział na:
    http://mystoryfrombieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń